Cebisan kenangan : Program Remaja cemerlang

Monday, March 22, 2010 ·

Alhamdulillah,segala puji bagi tuhan sekalian alam yang menjadikan pemandangan yang sungguh indah iaitu flora dan fauna.Hakikatnya seorang hamba memerlukan kehidupan yang tenang dengan memberi makanan rohani,membina semula kekuatan setelah sekian lama sibuk dengan keduniaan.
Pada 17 mac 2010,telah diadakan Program Remaja Cemerlang yang mana persertanya terdiri daripada anak2 dikalangan pegawai bank.Pada mulanya,pandangan akal berkata-kata 'berat sungguh untuk ke program ni'tetapi hati lain pula 'pergi2 jgn xpergi,selagi boleh janganlah di diberat2kan..alhamdulillah,ada hikmahya ke program.
Secara zahirnya dapat disimpulkan pejalanan seorang hamba memerlukan pengorbanan yang banyak walaupun sukar kerana kesukaran itu datangnya daripada kata2.

Sahabat fasilitator.


Bersama peserta-peserta program.


Teori & Praktikal solat.Sampaikanlah sesuatu ilmu walaupun satu ayat.



Admin

My photo
“Sesungguhnya sejarah Islam tidaklah ditulis melainkan dengan darah Para Syuhada, dengan kisah Para Syuhada, dengan teladan Para Syuhada”“Mereka berkehendak memadamkan cahaya (agama) Allah dengan mulut mereka, dan Allah tidak menghendaki selain menyempurnakan cahaya-Nya, walaupun orang-orang kafir tidak menyukai. Dialah yang telah mengutus Rasul-Nya dengan membawa petunjuk dan agama yang benar untuk dimenangkan-Nya atas segala agama, walaupun orang-orang musyrik tidak menyukai” At-Taubah:32-33. alzubair_mujahidin@yahoo.com

Blog Pimpinan

Arkib

Followers